Vrácení, výměna a reklamace zboží

 
 

Jak probíhá výměna zboží?

  1. Vyplníte náš jednoduchý online formulář výše, který vás celým procesem provede.
  2. Produkty, které chcete vyměnit zabalíte a na balík nalepíte dopravní štítek, který vám dorazí do emailu po vyplnění online formuláře.
  3. Balík odnesete na pobočku Zásilkovny.
  4. Po obdržení balíku vám zašleme nový produkt, který chcete.
  5. Dopravné neplatíte, to zaplatíme my!

Jak probíhá vrácení zboží?

  1. Vyplníte náš jednoduchý online formulář výše, který vás celým procesem provede.
  2. Produkty, které chcete vrátit zabalíte a na balík nalepíte dopravní štítek, který vám dorazí do emailu po vyplnění online formuláře.
  3. Balík odnesete na pobočku Zásilkovny.
  4. Po obdržení balíku vám vrátíme peníze na váš bankovní účet.
  5. Dopravné neplatíte, to zaplatíme my!

Jak probíhá reklamace?

  1. Vyplníte náš jednoduchý online formulář výše, který vás celým procesem provede.
  2. Produkty, které chcete reklamovat zabalíte a na balík nalepíte dopravní štítek, který vám dorazí do emailu po vyplnění online formuláře.
  3. Balík odnesete na pobočku Zásilkovny.
  4. Po obdržení balíku, reklamaci vyřešíme co nejrychleji. Produkt opravíme, vyměníme za nový nebo vám pošlete peníze.
  5. Dopravné neplatíte, to zaplatíme my!