Vrácení, výměna a reklamace zboží
Jak probíhá výměna zboží?
- Vyplníte náš jednoduchý online formulář výše, který vás celým procesem provede.
- Produkty, které chcete vyměnit zabalíte a na balík nalepíte dopravní štítek, který vám dorazí do emailu po vyplnění online formuláře.
- Balík odnesete na pobočku Zásilkovny.
- Po obdržení balíku vám zašleme nový produkt, který chcete.
- Dopravné neplatíte, to zaplatíme my!
Jak probíhá vrácení zboží?
- Vyplníte náš jednoduchý online formulář výše, který vás celým procesem provede.
- Produkty, které chcete vrátit zabalíte a na balík nalepíte dopravní štítek, který vám dorazí do emailu po vyplnění online formuláře.
- Balík odnesete na pobočku Zásilkovny.
- Po obdržení balíku vám vrátíme peníze na váš bankovní účet.
- Dopravné neplatíte, to zaplatíme my!
Jak probíhá reklamace?
- Vyplníte náš jednoduchý online formulář výše, který vás celým procesem provede.
- Produkty, které chcete reklamovat zabalíte a na balík nalepíte dopravní štítek, který vám dorazí do emailu po vyplnění online formuláře.
- Balík odnesete na pobočku Zásilkovny.
- Po obdržení balíku, reklamaci vyřešíme co nejrychleji. Produkt opravíme, vyměníme za nový nebo vám pošlete peníze.
- Dopravné neplatíte, to zaplatíme my!