Jak nakupovat
Doprava a platba
Typ dopravy | Cena vč. DPH | Možnosti platby | Cena vč. DPH | |
Osobní odběr v Brně | zdarma | Převodem | zdarma | |
Česká pošta - na poštu | 59,- | Online platba kartou (GoPay) | zdarma | |
Česká pošta - do ruky | 79,- | GoPay peněženka | zdarma | |
PPL - na adresu | 99,- | Google Pay | zdarma | |
Zásilkovna Z-Point | 69,- | Dobírka | 39,- |
Osobní odběr na prodejně v Brně
- jakmile bude vaše objednávka připravena k odběru, budeme vás kontaktovat emailem
- Vaše objednávka na vás bude čekat po dobu 7 dní k vyzvednutí (po této lhůtě bude stornována)
- u osobního odběru je možné platit v hotovosti a kartou
Zásilkovna.cz pro Českou republiku
- svou objednávku z e-shopu si můžete vyzvednout už druhý den od expedice na výdejním místě, které si vyberete. https://www.zasilkovna.cz/pobocky
- na výdejní místa Zásilkovny.cz je možné odeslat pouze zásilky o maximálním rozměru jedné strany zásilky 70 cm. Maximální součet rozměrů všech tří stran zásilky 120 cm (např. zásilka o rozměrech 50+40+30 cm). Max. hmotnost 5 kg.
Česká pošta – Balík na poštu / Balík do ruky
- vaše zásilka vám bude doručena k vyzvednutí na dle vámi zvolenou poštu a nebo doručena kurýrem na zadanou adresu
Poštovné zdarma
- u objednávek nad 2.000,- Kč vč. DPH u nás máte poštovné zdarma!
Výměna a vrácení zboží
Objednali jste si produkt, který Vám nesedí nebo se Vám nelíbí? Můžete nám ho zaslat zpět do 14 dní od převzetí objednávky a my Vám zašleme buď jiný produkt, který si vyberete nebo Vám vrátíme peníze. Na stránce Výměna, vrácení a reklamace naleznete jednoduchý online formulář, který Vás celým procesem provede.
Výměna zboží probíhá přes dopravce Zásilkovna, u které platíme poštovné my. V případě, kdy si zvolíte vlastní způsob dopravy, tak balík zašlete na adresu:
Motoplace.cz
Valchařská 24/36
614 00 Brno
+420 736 298 458
Reklamace zboží
Potřebujete reklamovat zboží zakoupený u nás? Samozřejmě na to máte právo a máte možnost produkt reklamovat až 2 roky od jeho zakoupení. Na stránce Výměna, vrácení a reklamace naleznete jednoduchý online formulář, který Vás celým procesem provede.
Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, avšak nejdéle do 30 dní od obdržení Vámi zaslaného zboží.
- zákazník je povinen předložit reklamované zboží vyčištěné, zbavené všech nečistot a hygienicky nezávadné.
- prodávající je oprávněn odmítnout převzít k reklamačnímu řízení zboží, které nebude splňovat výše uvedené zásady obecné hygieny (Vyhláška 91/1984 Sb., o opatřeních proti přenosným nemocem)
- ušpiněné zboží může být přijato k reklamaci, nicméně zákazníkovi budou naúčtovány náklady spojené s vyčištěním zboží
- o průběhu celé reklamace budete informováni mailem či telefonicky, které Vás upozorní na to, že Vaše reklamace byla námi přijata do systému, že byla vyřízena, že Vám byla odeslána, či že si ji máte možnost vyzvednout
Nenašli jste odpověď na Vaši otázku? Neváhejte nás kontaktovat na telefonním čísle 736 298 458 nebo na emailu: obchod@motoplace.cz